2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
ДонЦПТО


Практика – краще закріплення теорії
Практика – краще закріплення теорії


Для слухачів Державного навчального закладу «Донецький центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» навчання складається не тільки з теоретичної складової, а й з практичної складової навчального процесу.

Практика для слухачів надає можливість відпрацювати навички та закріпити той теоретичний матеріал, який вони отримали під час занять. Дивлячись на те, що у Державному навчальному закладі «Донецький центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» навчаються безробітні за такими професіями , як продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів та касир торговельного залу, то практичне відпрацювання здобутих теоретичних знань має ключову роль.

Центр співпрацює з багатьма підприємствами, які надають слухачам бази для проходження навчально-виробничої практики, одним з яких є ТОВ «Стім-Дніпропетровськ», мережа магазинів «7 квартал», «De Famille». Менеджер по роботі з персоналом ТОВ «Стім-Дніпропетровськ», Качалова Евеліна Володимирівна відмітила: «Коли до нашого підприємства звернулись представники Державного навчального закладу «Донецький центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості», ми були приємно вражені тому, що слухачі груп виявились доволі кваліфікованими робітниками, обізнаними у своїй роботі. Приємно дивитись на те, яким чином вони накопичують досвід роботи у торговельній мережі, а згодом і залишаються на постійну роботу у наших магазинах».




Різноманітність асортиментного ряду продовольчих та непродовольчих товарних груп дозволяють ознайомитись у реальних умовах з продукцією та відпрацювати навички викладки товару, сортування, зважування, прийому та розкладки товару різних груп та партій. Адміністратор магазину «7 квартал» №22 Алла Миколаївна зазначила: «Перший раз потрапивши до магазину, слухачі поринають у велике різноманіття товарів та обсяги інформації, але це їх не лякає , а навіть зацікавлює тому, що бажання відпрацювати теоретичну частину навчання на практиці у них доволі велике».

Спілкування з клієнтами є також важливим моментом у професійних навичках наших слухачів. Уміння правильно та уважно вислухати клієнта, дізнатися про його потреби як споживача, налагодити довгострокові відносини та закріпити їх – цьому вчаться та здобувають досвід слухачі на навчально-виробничій практиці.

Завдяки сумлінній праці та жаги до самовдосконалення перед слухачами різних професій відкривається простір у майбутнє на ринку праці, успішна кар’єра, улюблена професія та гарне майбутнє.

2013-04-29  1 Коментарі: 0 Друк Сховати коментарі

Коментарі

Коментарів немає.

Додати коментар

Ім'я:
Коментар:
23.07.18 | | укр











© 2011-2014 «Державний навчальний заклад»
«Донецький центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості»