Стихійні лиха, а тепер пандемія короновірусу – події які кардинально впливають на бізнес та торгівлю. Продавці, підприємці та організації у всьому світі реагують по різному: відкривають вільний доступ до платних онлайн курсів, вводять кешбек на час карантину, створюють групи товарів де пропонують знижки, оплату по частинах та що дуже важливо у нинішній ситуації «доставка до дверей» від певної суми доставка безкоштовна. Потенційний покупець, находячись вдома розміщує оголошення на потрібний йому товар онлайн, далі продавець пропанує асортимент товару, ціну, переваги цього товару та умову доставки і оплати.

Не дивлячись що зараз карантин, який охопив увесь світ, життя триває - діти не перестали народжуватися, святкувати дні народження, опановувати нові професії та відкривати в собі нові здібності, робити ремонти в своїх оселях, і людям, важливо необхідні, різні групи товарів від: цвяхів, брязкалець, бісеру, вишивок, ниток та голок до побутової техніки, меблів, машин та будівельних матеріалів.

Сфера послуг та роздрібна торгівля, адаптуючись до карантину має певні труднощі, кооперується за принципом «магазин+онлайн крамниця+служба доставки». Кур'єр у масці та в рукавичках може принести до дверей квартири товари з супермаркету чи з непродовольчого магазину, і запропонувати банківський термінал для оплати. Все це створюється з одного боку для безпеки людей не порушуючи умови карантину, з іншого не дозволити продажам впасти, уміння балансувати між підтримкою іміджу, залученням нових покупців і збільшенням обсягу продажів. Світ після пандемії не буде колишнім, це стосується і торгівлі.